dijous, 12 d’agost del 2010


...

...
consciència-4D
INCEPTION...



CRIDA MATERNA A LA VERITAT DE LA VIDA:

Missatge de la Verge Maria a Medjugorje, 2 de juliol del 2010 (Mirjana):

"Estimats fills, la meva crida de mare és avui una crida de la veritat de la vida.
El meu Fill, que és la vida, t'estima i coneix la veritat en tu.
Per conèixer i estimar en tu mateix has de conèixer el meu Fill,
mentre que per a conèixer i estimar altres, cal veure'ls en el meu Fill.
Per tant, fills meus , pregueu, pregueu per entendre i eixir amb l'esperit lliure,
i entendre que s'han de donar volta, convertir-se per complet d'aquesta manera.
El Regne del cel a la terra és en el teu cor. Gràcies.



...

“Cari figli, la mia chiamata materna che oggi vi rivolgo è una chiamata
di verità e di vita. Mio Figlio, che è la vita, vi ama e vi conosce nella
verità. Per conoscere e amare voi stessi dovete conoscere mio Figlio,
mentre per conoscere ed amare gli altri dovete vedere in essi mio Figlio.
Perciò, figli miei, pregate, pregate per comprendere e abbandonarvi con
spirito libero, per trasformarvi completamente ed avere in questo modo il
Regno dei Cieli nel vostro cuore sulla terra. Vi ringrazio”.

...

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada